Hepro søker en erfaren og dedikert Head of Compliance
Karriere |
6. februar 2024
Hepro er en ledende leverandør og utvikler av tekniske hjelpemidler og velferdsteknologi rettet mot barn, ungdom og voksne. Vårt selskap er ISO-sertifisert etter 9001 og 14001 og følger medisinsk-tekniske direktiver og informasjonssikkerhetsnormer som grunnlag for vårt arbeid. Vi verdsetter lekenhet, ærlighet, raushet og har en kultur preget av fremoverlente kollegaer.
Vi er et selskap i stor utvikling innen teknologi og hjelpemiddelsegmentet, samt på eksportmarkedet. Head of Compliance vil ha en sentral rolle i tilretteleggingen for selskapets fremtidige og pågående eksportsatsninger.
Hva er oppgavene?
Som Head of Compliance vil du ha ansvaret for å kontrollere at vårt selskap overholder gjeldende lover, regler og bransjestandarder.
Dine hovedoppgaver inkluderer:
Implementering av endringer i regelverk på tvers av produkter, tjenester og kontrollfunksjoner.
Ledelse av sertifiseringer/re-sertifiseringer innen ISO standarder.
Proaktiv overvåking av nytt og endret regelverk nasjonalt og internasjonalt.
Risikostyring og internkontrollrapportering.
Administrasjon av ledelsessystemet og utvikling av dette i takt med selskapets utvikling.
Bistå ledelsen med etterlevelse av nåværende og fremtidige forpliktelser innen bærekraft.
Generell lederstøtte og brukerstøtte i ledelsessystemet.
Utvikling og forbedring av politikker og prosesser.
Etablere selskapets bærekraftstrategi og lede implementeringen av denne.
Hvem er du?
Ønskede kvalifikasjoner:
Du har god kompetanse innen ISO 13485, MDR 2017/745, ISO 27001/2, ISO 9001, og ISO 14001.
Du har erfaring med regulatoriske krav, foretrukket innen medisinsk utstyr/velferdsteknologi.
Krav om høyere utdanning; bachelor eller høyere. Lang og relevant erfaring kan kompensere for manglende utdanning.
Du besitter en sterk forståelse av lov og regulativer, samt evne til å tolke dette.
Du har gode kommunikasjons- og mellommenneskelige ferdigheter, og er i stand til å motivere og påvirke et mangfoldig team.
Du har evne til å håndtere flere oppgaver samtidig og møte stramme tidsfrister.
Du har god fremstillingsevne på norsk og engelsk, skriftlig og muntlig.
Du har en god forretningsforståelse.
Personlige egenskaper:
Du har høy faglig og personlig integritet.
Du har gode samarbeids- og formidlingsevner.
Du har evne til å bygge gode relasjoner på tvers av organisasjonen.
Du er analytisk, selvstendig og strukturert.
Du er åpen og villig til å dele kunnskap.
Du tar ansvar for egen læring og utvikling.
Din arbeidskapasitet og motivasjon er på høyt nivå.
Du er positiv til utfordringer og initiativrik.
Hva kan vi tilby?
Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, god pensjonsordning, og personal- og behandlingsforsikring. Det er også muligheter for utvikling i selskapet bl.a. gjennom Addlife Academy.
Annen relevant informasjon: Stillingen rapporterer til administrerende direktør og inngår i ledergruppen. Det må påregnes noe reising i stillingen.
Arbeidssted
Hvalstad eller Elverum
Høres dette ut som noe for deg? Søk da vel!
Send søknadsbrev og CV via finn.no. Søknader vil bli vurdert fortløpende.