Vi ønsker deg som syntes markedsføring er den beste arbeidsoppgaven man kan ha. Søknadsfrist: 21.06.19 Hepro er på utkikk etter en markedsfører som skal være med på å gjøre Hepro til førstevalget hos alle som vil bo lengre hjemme. Statistikk viser at eldrebølgen vil nå en topp de neste årene og uten tilsvarende økning i omsorgsressurser må vi finne nye løsninger for å kunne ivareta omsorgsbehovene til eldre i fremtiden.
Hepro jobber for å levere kvalitetsprodukter med mål om å gi våre kunder mestring, trygghet og trivsel hjemme. Dette ønsker vi å formidle til våre kunder på en god måte, og vi håper du er den rette til å markedsføre oss nasjonalt og internasjonalt. Arbeidsoppgaver
Kvalifikasjoner
Hvorfor begynne i Hepro
Om arbeidsgiveren Hepro utvikler, produserer og selger hjelpemidler og velferdsteknologi rettet mot unge og eldre. Hepro omsetter for rundt 200 millioner kroner i året og er 60 ansatte. Vi er eid av AddLife, et svensk selskap som utvikler og forvalter nisjeselskaper innen laboratorie- og medisinteknikk. AddLife har en entreprenørdrevet forretningsmodell, med selvstendige datterselskaper. Det er utviklingsmuligheter i selskapet, blant annet gjennom AddLife Academy. Søk via finn.no her. |